Międzynarodowe Targi Meblowe w Ostródzie 6-9 września 2015r.

Międzynarodowe Targi Meblowe, które odbyły się w dniach 8-11 września w Expo Arena w Ostródzie, zadbały o bogaty program edukacyjny dla wystawców i odwiedzających. Cykl pięciu paneli dyskusyjnych przygotowała firma Promedia, a moderował je prezes firmy, Jerzy Osika.

„Skuteczny omnichannel, czyli jak optymalnie zintegrować sprzedaż tradycyjną z internetową” – to temat pierwszego z paneli dyskusyjnych, który rozpoczął się w samo południe pierwszego dnia targów. Po wykładzie wprowadzającym Mateusza Kowalczyka, PR&marketing managera w firmie i-systems, w dyskusji oprócz wykładowcy wzięli także udział: Cezary Kożon, prezes Fast White Cat, Kamil Zagórowski, prezes spółki 1Innosystems oraz  Anna Zybura, marketing manager w Fabryce e-biznesu. Branża meblowa otrzymała jednoznaczny przekaz, że warto prowadzić sprzedaż zarówno w handlu stacjonarnym, jak i internetowym i dbać o spójność obydwóch kanałów sprzedażowych, począwszy od oferty i komunikacji marketingowej z klientem, przez politykę cenową, po oprogramowanie i logistykę.

Tego samego dnia, o godz. 15.30, uczestnicy targów mogli dowiedzieć się, jak odnieść sukces dzięki optymalnej współpracy między producentem i siecią handlową. Swym doświadczeniem dzielili się: Wiesław Kalinowski,  dyrektor handlowy  Klose, Tadeusz Respondek, przewodniczący rady nadzorczej w firmie Kler, Grzegorz Kalinowski, dyrektor handlowy w Libro oraz  dr inż. Tomasz Wiktorski,  właściciel B+R Studio. Dobre poznanie sieci detalicznej i jej potrzeb, znajomość własnych przewag konkurencyjnych, zdolności komunikacyjne, rzetelność biznesowa i ciągłe inwestowanie we własne umiejętności, to najważniejsze wnioski, jakie wynieśli ze spotkania przedstawiciele firm meblowych, chcących pozyskać sieci detaliczne, jako swoich klientów.

obrazek 1
obrazek 2
obrazek 3